NEDEN MOTOSİKLET ALDIM.


    2020 senesinin Ekim ayının son günlerinde uzun araştırmalardan sonra bir motosiklet almaya karar verdim. Çevremdeki herkesi şaşırtan bu kararım tabi ki mantıklı ve geçerli sebeplere dayanıyor. Şimdi sırayla bunlara bakalım.
   Son yıllarda sol dizimde oluşan sıvı kaybının daha az zarar görmesini sağlamak için 2019 senesinde pedal destekli e-bike aldım. Şehir içinde bu bisikletimi kullanıyorum. Uzun turlarıma sağlığım elverdikçe devam etmek istiyorum. Bu turlarım zorlu ve yorucu olabilir ancak verdiği huzur ve mutluluk bana her şeyi unutturuyor. Bisiklet,çantalarım ve ben toplamda yaklaşık 150 kg.lık bir ağırlık oluşturuyoruz ve bu yükü bacakların yani dizlerim taşıyor.Hem dizlerimi hem de kalbimi korumak için bundan sonra yapacağım uzun ve günlük turlarımı motosiklet ile yapacağım. Bu arada motorlu bisiklet demek daha doğru olacak çünkü 50 cc gücünde ve yasal hız sınırı 45 km. Şimdi sizlerin '' yakında daha güçlüsüne geçersin '' dediğinizi duyar gibiyim ancak ben pek öyle düşünmüyorum. Uzun turlarımda yavaş sürüp çevremdeki güzelliklerin tadını çıkartmayı çok seviyorum bu motoruda aynı şekilde kullanmaya kararlıyım. Sadece daha az yorulup terleyerek varış noktama ulaşacağım böylece hem orayı gezecek daha fazla zamanım hemde gücüm olacak. Bisiklet turlarımda bazen öyle günler oluyordu ki yorgunluktan çadırımı kuracak hatta yemek yapacak gücüm bile kalmıyordu. 
   Yeni tur arkadaşımla yaşadığım yol anılarımı sizlerle paylaşmaya devam edeceğim. 

   

Yorumlar

  1. Öncelikle hayırlı olsun Kaya abi. 50 cc'de karar kılmış olman bence de mantıklı olmuş. İyi gezmeler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

BURDUR-GÖLHİSAR TURU :

ROMANYA-2019 ( TRANSFAGARAŞAN YOLU )

YUNANİSTAN TURU: