BURSA BİSİKLET FESTİVALİ-5-6-7-TEMMUZ 2013

Dahon @ AŞTİ
Bursa bisiklet festivalini duyunca çok heyecanlandım çünkü Bursa babamın memleketi idi yani ata toprağına yolculuk vardı ve ilk defa burada pedallıyacaktım.Yol arkadaşım Malatya'da da beraber olduğumuz Can Oğuz idi.AŞTİ de beklerken Enes ile tanıştım bizden önceki araç ile gittiği için Bursa'da görüşmek üzere onu yolcu ettim. Daha sonra Can ile buluşup Kamil Koç firmasının 01.00 aracıyla hareket ettik.Sabah 06.00 gibi Bursa'daydık. Daha önceden planladığımız gibi Muğla'dan gelen Serkan,Nil,Gökçe ve Fatih ile buluştuk.Gökhan Akyalçın da bize katılınca hep beraber kamp alanı olan Bursa botanik Parkına doğru yola çıktık.
Bursa bisiklet derneği bu etkinlik için çok iyi hazırlanmış hiç bir  detayı atlamamıştı.

Verilen malzemeler
Kamp alanının etrafını korkuluklarla çevrelemişler ayrıca bir güvenlik şirketi 24 saat kuş uçurtmadılar.Bizlere dağıttıkları bileklikler ile içeri girebildik.Gelen misafirlerimiz onayımız olmadan kamp alanına giremediler.
İlk önce kayıt işlemimiz yapıldı bu esnada bize kocaman bir torba verdiler.İçersinden yandaki resimde gördüğünüz malzemeler çıktı.
İçinden çıkanlar:
-Forma
-El havlusu
-Kupa
-Bisikletin önüne asmak için plaka
Kampın girişi
-Bileklik
-Bursa ile ilgili harita,kitapcık,broşür ve CD.
Saat 14.00 e kadar serbest kaldık .Bu arada çadırlarımızı kurup yerleştik,duş aldık,yemek yedik ve istirahat ettik. 14.00 hareket edip şehir turuna başladık.Tophane saltanat kapısında Belediye başkanı festivalin açılışını yaptı.Karagöz Hacivat anıtını görüp kampa döndük.Akşam yemeğinden sonra gün boyu kampta canlı yayın yapan Radyo-S yarışmalı eğlence proğramı düzenledi.Çok eğlendik.Gece sabaha kadar yoldan gelip akşama kadar da ayakta olmamıza rağmen kimsede yorgunluk belirtisi yoktu.
İkinci gün her zamanki gibi saat 06.00 da kalktım.
Dahon kardeşliği
Mükellef bir kahvaltının ardından hazırlıklarımızı

yapıp saat 09.00 da hareket ettik. 1.nci gün ki turun adı Osmanlı'dan günümüze tarihi yolculuk idi.
Bugün'kinin adı Zamanda yolculuk.kamptan çıkışta sağa dönüp İzmir yolundan Kayapala, Aktopraklık höyüğü,Başköy üzerinden Gölyazı'ya geldik.Burada öğle yemeğinin ardından 1 saatten fazla serbest zaman verildi.Saat 03.00 de hareket edip kampa geri döndük.Dönüşte çok ters rüzgar vardı.Bütün tur boyunca Serkan,Nil,Fatih,Gökçe ve ben Dahonlarımız ile hep birlikte hareket ettik.

Akşam yemekten sonra yine eğlence vardı.Gece ziyaretime amcamın oğlu ve yaklaşık 40 yıldır görüşmediğim akrabam geldi.Çok hoş oldu.Sabah yine erkenden kalkıp kahvaltımı yaptım ama sevimsiz bir durum ile karşılaştım.Can dünkü rüzgarda üşütmüş ve çok hasta idi.Adnan Secer ile Vahit Güngör'de dünkü turda pert olmuşlardı .Ankara'ya dönme kararı almışlardı.
Bu gün kü turun adıUludağ'ın eteğinde bir Osmanlı köyü '' Cumalıkızık '' . Daha önceden bir tv dizisinden bildiğimiz .Şansımıza hava  kapalı zaten gece de yağmur yağdı.Öğlen Cumalıkızık'tay dık. Burayı mutlaka görmelisiniz. Her köşesi ayrı bir güzel ve nostaljik.her köşe tarih kokuyor resmen.Dah sonra Ağaköy üzerinden kampa döndük.
Bu arada Can iyice kötülemişti ateşi çıkmıştı.Toparlanıp garajlara doğru yola çıktık.

Otobüsümüz saat 11.00 de idi. Biz de bu arada  hemen yakındaki İkea'da zaman öldürdük.Sabah erkenden Ankara'ya geldiğimizde çok yorgun ama çok mutluyduk.