ESKİŞEHİR TURU

Devlet demir yolları istediği kadar kendini çağdaş ve Avrupa ayarında zannetsin bisikletleri almadığı sürece benim gözümde hiç değeri yoktur.Benim ona değil onun bana ihtiyacı var.Çünkü ben bisikletim ile onun götürmediği her yere gidebilirim.
Buradan hareket ile 7 arkadaş
Kaya Palancılar
Barlas Palancılar
Özgür Tuğrul
Çağlar Kılınçarslan
Pelin Aksoy
Alp Aydos
Kaan Çetin
Bir sabah erken saatte Ankara'dan hareket edip bir gece Sivrihisar'da yatarak Eskişehir'e pedalladık. Bu seyahatimiz esnasında Hürriyet Ankara bizi hep haber yaptı.Ayrıca Eskişehir'li bisikletçi arkadaşlarla da tanışma fırsatı bulduk.Döndükten sonra Hürriyet Ankara ekinde tam sahife haber olduğumuz sahifenin yanındaki sahifede yarım sahife olarak DDY nın haberi de vardı.Biz hızlı trene almadıkları için Ankara'dan Eskişehir'e pedalladık derken DDY genel müdürü Avrupa'nın en iyi demiryollarından olduklarını iddia ediyordu.Yorum sizlerin.











Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BURDUR-GÖLHİSAR TURU :

ROMANYA-2019 ( TRANSFAGARAŞAN YOLU )

YUNANİSTAN TURU: