KATLA GEL 2014

Bu tur içinde biraz ekleme yapmaya karar verdim.30.Nisan saat 22.00 de Kamil Koç'un Kuşadası arabasına binip

sabah 06.30 da Aydın otogarda indim.Hiç oyalanmadan hazırlanıp saat 07.00 de yola çıktım.
Önceden okuduğum gezgin notlarına itibar edip 23. km de Altınova'da Derelioğlu'nda köy kahvaltımı yaptım.
Gerçekten söylendiği kadar seçme malzemelerden oluşuyordu.Ortama diyecek zaten birşey yok.Tuvaletleri de tertemiz.
Burada Aydın bisiklet grubu ile karşılaştım.Günü birlik tura çıkmışlardı.
Kahvaltımı çok sağlam yapmalıydım çünkü Muğla'ya kadar sürekli rampa çıkacaktım.Önce Çine'ye sonra Yatağan'a ulaştım.Yatağan'da Cumhurbaşkanlığı bisiklet turu yarışçıları ile karşılaştım.
Saat 15.30 da Muğla'ya girip doğruca Serkan'ın yeni dükkanına gittim.Canımın içi arkadaşlarım Serkan ve Nil ile büyük bir hasretle kucaklaştık.Bu arada Esma Eser Açıkgöz,Ercan Tuzcular,Gökçe Cangüzel, ve Murat Bolel ile görüştüm.Biraz dinlendikten sonra tekrar pedallarıma basıp Akkaya'ya geldim.Hemen kamp alanına gidip çadırımı kurdum.
Akşam geleneksel olarak Cycle barda toplandık. Gece 12 gibi önce çorbacıya gittik sonra yatmak için kamp alanına geldiğimizde aklıma Nil'in ısrarlarım sonunda nihayet yaptığı nefis kek geldi.Sabaha kadar bayatlıyabilir ya da karınca istilasına ugrayabilirdi bu yüzden hemen yenmeliydi ve öyle de oldu.Demek ki insan çok keyif aldığı şeyi yaparken uykuyu aklına bile getirmiyormuş zira bir gece önce otobüste hiç uyumamış bugün 126 km pedallamış ve gece yarısına kadar da ayaktaydım.
02.MAYIS.CUMA:
Sabah 06.00 da cin gibi kalktım.Sanki dün o kadar yorucu aktiviteyi ben yapmamıştım.Kahvaltımızı yapıp Akbük'e gittik.
Bu arada DHA muhabirleri hem kamp alanında hemde Akbük'te çekimler yaptılar.
Önce yüzüp sonra yemek yedik ve geri döndük.
Gece yemekten sonra yine Cycle Bar sonra da çorbacı geleneğine devam ettik.
03.MAYIS.CUMARTESİ:
Bu sabah köy kahvaltımızı Azmak kenarında Orfoz'da yaptık.Sonra proğramlandığı gibi Yeşilova ve Ataköy üzerinden Akyaka'ya döndük.Bu arada sürpriz bir karar ile Primium Padok'a da uğrayıp çok özel atları gördük hatta bazılarımız binip bir tur da attı.Dönüş yolundaki Bahadıroğlu Baklava ziyafeti ise muhteşemdi.
04.MAYIS.PAZAR:
Bu sabah biraz hüzünlü kalktım çünkü son günümüzdü.Hatta her sabah yaptığım gibi Serkan'ı Nil'i ve
Fatih'i bile uyandırmak istemedim.Neden uyandırmadığımı sorduklarında bugün pazar tatil günü cevabını verdim.Oysa ki haftalardır hayal kurup beklediğim bu harika tur bitiyordu sanki ben onları uyandırmazsam bitmeyecekti.
Kahvaltımızı yine azmak kenarında bulunan Halil'in yerinde yaptık.Proğrmdaki gibi Okaliptuslu yolda fotoğraf,
Gökçe köyü,Akçapınar köyü derken Akyaka'ya döndük ve vedalaşma başladı.Ercan,Abdurrahman,İsmail,Serkan,Nil,Fatih,Oktay ve Uğur ile birlikteliğimiz akşama kadar devam etti.Saat 22.00 de herkes gitmiş kamp alanında tek başıma kalmıştım.
05.MAYIS.PAZARTESİ:
Yağmur gece boyu yağdı.Çadırda sağlam olunca çok keyifli bir gece geçirdim.Düşen yağmur damlaları nefis bir melodi gibiydi.Ama sabah etrafıma bakınca yine keyfim kaçtı.Her yer arkadaşlarımla güzeldi.allah kimseyi tek başına bırakmasın.Kahvaltımı yaptım ve yola çıktım.Yağmur ara ara yağmaya devam etti.Marmaris'e 10 km kala lastiğim patladı daha doğrusu sibop dibinden kaçırmaya başladı.Aslında iyide oldu yağmur hızlanmıştı.Komple değiştirdim ve saat 11.00 gibi Marmaris'e vardım.
Yağmur devam ettiği için kısa bir şehir turu atıp otogara gidip üstümü değiştirdim.Üzerimdeki colombia yağmurluk beni korumuştu ama pantolonum ıslanmıştı.Bu arada Bahadır ve Kerim faceden okumuşlar otogara geldiler.Bu nazik davranışlarından dolayı ikisine de teşekkür ederim.
Bu etkinliği düzenleyen Serkan Taşdelen,Nil Koray Yılmaz,Fatih Muslu,İsmail Odabaşıoğlu'na çok teşekkür ederim.