MUĞLA-ALANYA TURU;

Havaların ısınmaya başlaması ile peş peşe denk gelen iki etkinliği birleştirip hazırlıklara başladım.Ancak iki gün kala vücudum soğuk algınlığına yenik düştü. Doğru ilaç, bol vitamin takviyesi ve ciddi beslenme ile 3 günde ayağa kalkıp Muğla otobüsüne, çok kibar bir delikanlı olan muavinin yardımı ile önce bisikletimi sonra çantalarımı yerleştirdim.Sabah eksi 1 derece olmasına rağmen canım arkadaşım Serkan Taşdelen beni karşılamak için Muğla otogardaydı. Sıcacık çorba içimizi ısıttı artık dükkan açılmalıydı. İçerideki bisikletleri dışarı çıkartırken çekilen fotoğrafım Muğla'daki dostlarımı bana kavuşturdu. Akşama kadar zamanın nasıl geçtiğini anlayamadım. Hastalanmasaydım pedallamayı düşündüğüm Muğla-Datça Hayıtbükü arasını Serkan'ın aracı ile geçtik. Datça'ya çok gittim ama Hayıtbükü'nü ilk ziyaretimdi.
   Ogün restoranın bahçesine çadırlarımızı kurup geç saate kadar çok güzel eğlendik. Sabah sağlam bir kahvaltının ardından yaklaşık 15 kişi olarak Ovabükü üzerinden Knidos'a geldik. Bu arada köylü pazarından ev yapımı otlu peynirli börek aldık, dalından lezzetli çağla toplayıp yedik.Önceki iki bahçe sahibini para istemesine karşın emekli öğretmen olan aile istediğimiz kadar yiyebileceğimizi söyledi. Dönüşü Yazıköy, Yaka, Ovabükü üzerinden yaptık. Bir gece daha Ogün'ün misafiri olup ertesi gün  arkadaşım Nil ile Datça'ya uğrayıp Aktur'da çadır kurduk. Bir gün sonra sağanak yağmur haberi yüzünden rotamızı değiştirip Marmaris'e geldik.Ertesi gün de Köyceğiz'de turumuzu sonlandırdık.Bu arada hiç yağmur yağmadı.
   İkinci etkinlik değerli dostum Atalay Yumul'un planladığı Dalaman'dan Alanya'ya 50 + turuydu. Cumartesi sabahı 10 kişi ile Dalaman'dan başlayıp akşam 12 kişi olarak Fethiye'de yarısı çadırda yarısı otelde kaldık.